baby, you can have me whatever you like

So let me get this straight, Say now you loved me all along? What made you hesitate to tell me with words what you really feel. I can see it in your eyes you mean all of what you say, I remember so long ago, see i felt that same way. Now we both have separate lives and lovers. Insignificantly enough we both have significant others. Only time will tell


"bra" låt. ska lära mig den utantill, tjalalala. ska gå och lägga mig nu, trött som bara den. lite smsande sen sova iallafall. imorgon ska jag till campeon på eftermiddagen. roligt värre. näe, ska nog snacka med elin om en viktig sak. sen ska jag och elin hem till mig tror jag och plugga röven av oss och sjunga lite till vår favvo låt, yes. we are good. godnatt , vi hörs imorgon. campeon kommer bli bombat av mig, mimi, elina och elin imorgon haha synd om dem som inte har hörlurar. vi är rätt tysta och brukar sitta stilla...

SUPERFYRAN. ♥


Kommentarer
Postat av: mimi

BIIIGLOOVEE <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0