Amour Vincit Omnia - Kärleken Övervinner Allt

har suttit och tänkt på vad jag önskar mig i julklapp och jag kan bara komma fram till en sak.. en ny kamera!
en nikon d5000. fotade massvis med den i helgen eftersom Sheva har en och jag är totalt kär i den, den tar grymt bra och häftiga och roliga bilder. man kan få otroligt bra bilder med den och eftersom jag troligen ska gå media på gymnasiet så vill jag verkligen ha den kameran att jobba med. Kommer nog komma på fler saker sen som jag önskar mig men just nu önskar jag mig bara den och såklart pengar men inget annat. inget jag kan sätta fingret på iallafall.. hm. några förslag? vad önskar ni er i julklapp?


vackra du, bli min i jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0