allting var borta men jag fanns kvar, ensam i natten fanns jag där. väntade och hoppades på att du skulle komma gående över vägen med dina slitna skor

" Jag var där men inte för att döda dig. 
Jag räddade ditt liv, men jag
borde ha låtit dig brinna.
"

Idag i skolan så kom agnes med någon fisk? wtf hehe. när man la den i handen gjorde den olika saker och det betydde olika saker. min blev typ ett hjärta och jag var kär? jahapp, ni tänker säkert "vem är hennes kärlek dårå?" och jaa, jag frågar likadant hahaha. fixade iallafall lite med designen, den blev bättre iallafall! ska gå och ta mig något att äta nu, dödshungrig som alltid men ja.. en gång tjockis, alltid tjockis eller?

jag saknar dig schnigel


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är min bestis schnigel!

saknar dig as mkeee snelliiss / hestapollen j o h a n n a

2010-11-17 @ 18:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0