you´d might be broken inside but never tell anyone the reason why


första dagarna på sommarlovet, haahhahhaha. dör. lite blek, tur fick man färg later on
överdrivet osocial mot bloggen idag, inte snällt av mig. men har varit sjukt trött. la mig på soffan direkt när jag kom hem och har legat där tills nu. somnade även vid ett tillfälle. - skönt!
ikväll ska jag gå och lägga mig direkt efter criminal minds, så får jag sova ordentligt. imorgon har vi helt ok lektioner, bara idrott som är skoj men ändå. klarar mig, efter det är de heeeeeeeeeeeelg. ska va med elle och andra i helgen. ska även åka pulka och KANSKE bada i havet om jag får tag i någon som vågar. nu ska jag till soffan, puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

"läskigt" att bada i havet (a)

2010-12-03 @ 00:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0