Life is better when you decide to not care about anything that include the word LOVE

Nu ska jag lägga mig ner och dö. Helt ärligt, orkar inte någonting. På onsdag blir det helsingborgs mästerskapet med 93orna så det är just nu det enda jag längtar till. Imorgon ska jag va med Elin, vetinte om det blir fler men vi får väll se. Har handlat tre tröjor, 3 örhängen, ett halsband och en sjal på två dagar. Nu blir det shoppingförbud och använda pengar förbud. Nu ska jag börja spara, måste bara fixa med Issas present först för den är på väla men jag måste köpa den också så måste ut dit en dag. Ska nog sätta på en film och låtsas som att livet är rätt bra ändån. Tjarå

halvt efterblivna bilder som jag inte visat föreut


Kommentarer
Postat av: mimi

älskar er sjukt mkt! vi får sova över nästavecka! :DD:<3<3<3<3

Postat av: mimi

älskar er sjukt mkt! vi får sova över nästavecka! :DD:<3<3<3<3

Postat av: mimi

älskar er sjukt mkt! vi får sova över nästavecka! :DD:<3<3<3<3

Postat av: elina

älskar er <3

2010-12-28 @ 21:14:39
URL: http://eeelinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0