sofie smith är det eller hur är det nu?

Hallå. Som ni vet heter jag Sofie Smith och det är ju jag som skriver denna bloggen? här är ungefär hela mitt liv i ord. Jag bor i Helsingborg, lilla laröd som ligger ungefär en kvart med buss. I laröd känner alla varandra, alla vet hemligheterna om varandra haha. de är jätte mysigt att vara i laröd på sommaren men det är defenitivt ingen "vinterby" inte en kotte ute på vintern, riktigt dött men oftast är man i stan eller någon annanstans men jag har mina bästa vänner här i laröd och mitt fotbolls lag där jag spelar 3 gånger i veckan.

Jag går sista året i grundskolan vilket menas att jag ska börja gymnasiet nästa höst. Jag vet inte hur jag ska beskriva mig själv. Mina närmsta vänner/min klass känner mig bäst, så de får väll förklara någon dag så ni blir glada. Jag kan säga lite om mig, jag är nästan alltid glad och jag gråter nästan aldrig. har gråtit 4gånger på två år. Två av dem var när det gällde fotboll, en gång gällde det när kärlek, och en gång när jag blev vän med min barndomsvän.

JAG ÄLSKAR/JAG HATAR
Jag älskar när folk säger saker om mig som gör mig speciell, jag älskar när jag får folk att skratta, jag älskar att prata med elle om saker för hon förstår allt precis likadant som jag. jag älskar att få skrattanfall, jag älskar att leva mitt liv precis som jag vill. Jag älskar mat, otroligt mycket. De roligaste som finns att göra är att äta. jag älskar att jag inte är som alla andra, jag älskar att jag har självförtroende. Jag älskar att jag nästan aldrig blir påverkad av andra, att jag är modig/vågar saker. Jag älskar att vara med min pappa, det är bland det bästa jag vet. Att kolla på fotboll med honom, stå och skrika på spelarna som inte gör rätt, berätta allt han vet om fotboll och när han lär mig saker. Han är min närmaste vän, även fast jag inte berättar saker för honom om t. ex kärlek och sånt så är han min absolut favorit. Den personen jag kan vända mig till vad som än händer. Jag älskar att umgås med mina vänner, jag älskar att vara ute till sent på natten/morgonen. Jag älskar mina vänner otroligt mycket, de är mitt allt. Jag älskar att vara mig själv bland folk som tillåter mig vara det. jag älskar när folk som har snackat skit om mig nekar det fast att jag i hemlighet redan vet vad som är sant och falskt.

Jag hatar när folk tror de är bättre än andra. Jag hatar när folk som är populära tror att det har någon makt över andra. Jag hatar när folk dissar, när de skiter i att höra av sig. När de säger "jag pallar inte". Jag hatar när jag bråkar det minsta lilla med min närmsta vänner. Jag hatar när folk fjäskar, rövslickar lärare/andra personer. 


 
unika på eget vis ♥


Kommentarer
Postat av: Johanna' & Lana

Hej!

Nu är vinnaren av gina tricot presentkort- tävlingen avgjord! För att se om just DU vann, klickka här: http://johannesoilir.blogg.se/2010/december/vinnare-av-presentkort.html

Kram Johanna & Lana! :)

2010-12-01 @ 20:23:18
URL: http://johannesoilir.blogg.se/
Postat av: Mimiiiiiiiii

kan man blii sexigare??!!!!!!!!!!

LOVEUUU vet du!! <3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0