Open your eyes, Try to survive, I'm nothing without you


This place is so empty, My thoughts are so tempting. I don't know how it got so bad

Godnatt, nu ska jag sova. kommer inte uppdatera imorgon förrän jag kommer hem eller så. orkar inte, jag blir så tråkigt trött på de tråkiga skoldagarna som går in och ut. Går igenom samma snö för att komma till samma gamla skola som fortfarande inte ens är bra, går till samma lektioner varje vecka där man nästan somnar för lektionerna är så tråkiga. Skolan suger och det är ren fakta. nu ska jag sova, imorgon ska jag ta med mig frukt och en vatten flaska så jag har något att göra på lektionerna, imorgon har vi engelska och spanska.. där lär man sig massvis, mjo.. GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0