living without you would make me feel worthless

Dag 21 – Det här får mig att må bättre
Dag 22 – Mina rädslor

21 - Fotboll och Mina Bästavänner får mig att må bra. Speciellt Elles prat och kinder, Mimi Elina Elins damp och Johannas roliga dialekt. Jag mår även bättre av att umgås med min pappa. Han är typ lifesaver. Haha, typ något sånt. sen får sms mig att må bättre vet inte varför men jag älskar sms hehe.

22 - Mina rädslor är framför allt hajar, ormar och spindlar. Får panik och en del folk har sett mig och det är inte kul. Sen gillar jag inte höjder så mycket, det är okej såhär men typ när man sitter på någons axlar och de hoppar eller så, så blir höjden så jääävla läskig.. hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0