lite mer om mig

Lovar du att vara ärlig? japp
Du heter: Sofie Smith
Smeknamn: Soffe eller Fiffi
Låt som när du är ledsen sörjer till? the fray
Beroende av: mat
Vad behöver du mest just nu: mat, kebab eller mcdonalds
Vad tror folk om dig? att jag är awesome
Stämmer det? jalätt
Vad får du oftast komplimanger för? att jag är awesome hehe
Vad säger du för att imponera på någon? Beror på vem det är ju
Hur imponerar man på dig? hm.. när de säger något personligt om sig sjävla och vad de tycker om en
Brukar du skratta för dig själv? hahah, ja varje dag
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Hände mkt mer när jag var hos dig men orkar inte skriva, men det skulle varit fantastiskt om det kunde hända
Var bor du? Helsingborg, i lilla laröd
Trivs du där:
afan, laröd är bondigt och bra
Äger du några converse: yes, favoritskor
Sprit, cider, vin eller öl: cider
Vad har du för mobil: xperia x10  
Nästa mål i ditt liv: äta mcdonalds denna veckan
Hur svarar du i mobilen: hallå/haj/vad
Vem ringde du senast? oscar
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: palla överdriva fjant
Antal timmar sömn inatt: NOLL
Sov du ensam: nej, eller sov inte men satt/låg bredvid snygga killar hehe
Brukar du komma i tid: nej
När mår du bra: alltid bra med mig
När blev du fotad senast: imorse när jag sov på bussen
Hur känner du dig nu: sömnig
Vanligaste färg på dina kläder: blått? asså jeans hehe, sen har jag alla möjliga färger.
Vad tycker du om fötter: ja, de ser häftiga ut haha
Vad saknar du: mitt gamla lag
Favorit dryck på morgonen: oboy
När brukar du oftast gå och lägga dig: 11-12
Är du blyg? haha, nej inte ett dugg
Sysslar du med någon idrott: fotboll ftw
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: näe, du kan tycka någon är snygg men inte kär för du vet ju inte hur personen är i sin personlighet
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: snacka med ALLA killar om vad det tycker om mig ahha pallar inte. ÄTIT MC utan att blivit kallad tjockis
Är du nöjd med ditt liv: jadå, mitt liv äger
Vad är det värsta du vet? hajar...
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? allt mellan 20-1000 kr
Vad längtar du till? jullovet, issa ska lära mig åka skidor hehe
Har du bra vänner och äkta vänskap? men afan, mina vänner klår allas LÄTT
Vad är det finaste du fått? mat
Om fem månader: äter jag
Om ett år?: umgås med mina vänner från min klass
Du samlar på: foton
Vem ringer du när du är arg/ledsen: elle dirr
Är det okej att gråta: ja klart det är fast jag har riktigt svårt för att gråta
Har du strumpor på dig nu: nej
När grät du senast: gothia detta året
Bär du glasögon eller linser: nej
Har du piercing: öronen om det räknas
Vill du gifta dig: vetinte
Vill du ha barn: vetinte
Är du bra på att laga mat: okej, jag skulle vara ärlig.. jag vågar inte ens sätta på en ugn 
Är du flygrädd: näe, eller lite halft för jag har varit med om en sak när jag åkte till thailand så sen dess så har jag varit lite rädd att det ska hända igen men annars näe
Hur vig är du: riktigt vig, wiiho
Vilken är din favoritglass: calipoo cola
Tror du på ett liv efter döden: ja hehe
Bor dina föräldrar tillsammans: yes
Vilken ögonfärg har du: gröna/gula/bruna
Röker du: nej, ikke som nicke
Hur ofta tränar/motionerar du: 4-5 gånger i veckan
Vad är det viktigaste i livet?: Att äta och att ha vänner ftw



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0