Jag ser sprickor i horisonten som ingen ser, Hur små saker blir stora på nära håll. Det fanns en tid då ingenting kändes som mycket mer, Är det här allt, tror jag nog att jag vänder om


Hemma nu från väla, har varit där hela dagen och sprungit runder som höns, ätit har vi ju såklart också. Tur att det var så "lite" folk på väla men elin hittade ett par jeans och smycken, jag köpte en tröja, sjal, smycken och så fick elin välja ut en julklapp från mig, hade ingen aning om vad hon ville ha för färg på sina skal till iphonen så hon fick välja, redigt snygga blev dem hehe. men jag är riktigt nöjd med mina köp. Visar allting senare för nu ska vi se vad som händer ikväll, tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0