jag kommer aldrig vara ensam för den enda reglen jag följer är att sätta mina vänner först


Hej. Har bara slängt in bilder och dag grejen inte något snack från mig (ovanligt tiwep) men i skolan var det mest skratt med elina, elin och mimi. En engelska lektion som gick ut på att sjunga falskt och leka med mina strumpor, reta elina för att hon var trött. Sedan var det rast och då sprang elina runt med min kamera och fotade ja, allt. Så har en del bilder som hon har tagit, en del på mig med konstiga blickar utanför klassrummet, man bara måste älska sjuorna när dem glor på en. Eftermiddagen bestod utav någon B-film, ingen aning om vad den heter och tror inte ni heller vill se den för ärligt den var inte bra. -.- Gick sedan hem med elina, en del bilder blev tagna. Ska ta med mig kameran imorgon också, den är ju laddad så då är det bara att använda den!
 


Kommentarer
Postat av: elina

sjukt fin bild på oss eller rättaresagt DIG!!! fuckk uuu inga fula bilder sa vi ju ;) men älskar dig ändå :) <3

2010-12-20 @ 23:00:52
URL: http://eeelinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0