jag kan se dig, jag kan se dig men vi kommer aldrig se varann - DANIEL ADAMS-RAY

Godmorgon. Ovanligt pigg idag för att ha sovit cirka fyra timmar inatt. Skulle hålla erik underhållad men blev mer tjat om att han hade kunnit komma hit och kolla film med mig för jag satt helt ensam klockan 5 imorse och väntade på en jädrans film att ladda klart. Sisådär en tio minuter innan den ladda klart så somna jag hehe men nu ska jag upp och göra v mig snabbt sen ska jag till väla med issa, vi ska handla julklappar och kolla lite till oss själva tror jag. Nu ska jag skynda mig, slänger in en outfit innan eller efter jag drar. PUSS

hhah en aning ful bild men ville bara visa min kisemise. zukki, du är bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0