det var så länge sen sist jag kände mitt hjärta slå

DANIEL ADAMS-RAY KOMMER TILL MALMÖ, I JANUARI. Jag ska se honom, om jag så ska smyga ut ur huset och få utegångsförbud föralltid, det kommer vara värt det. (hej pappa hehe..)



Nu ska jag sova, är trött som satan i det men tyvärr är jag uppe i varv nu när jag läste på en sida att daniel kommer till malmö, jag SKA dit. men ska iallafall göra dag 13 - I min handväska

I MIN HANDVÄSKA
Brukar inte ha handväska, brukar ha allt i fickorna men när jag väl har väska så har jag..
* min mobil
* mina kort (pengar då alltså)
* lite godis
* Kvitton
* Kamera
För att göra det roligare så ska jag spela in det imorgon och visa er. Hehe, puss godnatt


är man awesome så är man 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0