Dag 16 – Min första kyss & Dag 17 - Mitt favoritminne

Min första kyss måste varit micke. Jag gick i fyran och han i trean. Han kom från stockholm och han var världens snyggaste enligt mig. Hade varit tillsammans med tobbe lite från och till innan men när Micke kom till lilla laröd så var jag helt kär. Han kom på hösten och på vintern blev jag tillsammans med honom. Vi gjorde allt möjligt tillsammans. Åkte pulka, Skrev söta mejl, låg under täcket hos fanny (som då var tsm med tobbe).

Gick alltid och pussade på honom och han på mig. Nu när man tänker tillbaka så var det fan asgulligt. Han hade mitt namn som lösenord när han skulle lära mig spela tibia. Han gav mig sånna hjärtan på alla hjärtans dag. Wtf, han gick i trean och fatta gullig killen var. Fast nu umgås vi aldrig typ, bara ibland på sommarkvällarna men inte annars. Lite synd men vafan? har ett asbra minne av honom om hur han var, så skiter i vilket nu haha.

Mitt favoritminne har inget speciellt favoritminne men alla minnen med mina vänner är mina favoritminnen. Klart att vissa är bättre än andra men kan inte peka ut något.. Bla. Spanien med lussan, Kylen med elin, Alla minnen med issa. Allt sånt har varit bra, sen har jag fler minnen men skrev bara några exempel hehe. Jag älskar mina vänner och jag älskar minnena dem har gett mig. Det är värt allt och lite till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0