10 saker som jag tycker om...


- mina vänner, (även fast alla är inte med på bild!!) jag älskar dem allihopa otroligt mycket, de är det finaste och bästa jag har.

- min otroligt underbara världens bästa klass. visst , vi är nog den mest störda klassen som finns och vi vet att vi är nog de mest hatade 9 på skolan men fyfan vad vi är bra. " vi är som vi är, när vi inte blev som vi skulle".

- mitt lag, även fast vi har blivit en del av damlaget nu så är det fortfarande hittarps ik f95 som jag alltid kommer älska mest. vi har gått igenom typ allt tillsammans? från starten till slutet har vi hållt ihop. även fast jag inte ville att vi skulle splittras så blev det så. haha, grät på mötet men allt är pga er. ni är världens bästa tjejer och vi hade världens bästa tränare.

- sommaren, omg. det är min favorit tid. sena kvällar, varmt, fint väder, tunna kläder, converse, bada, äta glass, vara med vänner, sommarlovet. det bästa händer på sommaren (typ!!!)

- webben, hahhaa. jag dör. överdrivet skoj när man inte orkar plugga eller något sånt. hahaha, dör varje gång jag ser mig själv. man kan väll säga att jag är lätt road? hahahahha, omg. jag är sååå söööt

- ice age, alla filmerna är överdrivet bra . jag är helt kär i filmerna. kan se dem hur många gånger som helst, har även alla 3 filmer. oooohhh, kolla på dom? sid. för övrigt är jag lik honom? enligt vissa. men han är min soulmate

- alla damp & skratt, hahahahahah. jag skrattar sönder varje gång. det är världens roligaste

- mat , det är ju så här att jag bara lägger upp en bild när jag sitter och äter.. folk kan ju tro att jag är sån tjockis men liksom det är jag inte.. hhehe eller okej , ska va ärlig. jag älskar mat, det underbaraste som gud har skapat.

- lussan. även fast vi har olika umgänge så är hon en syster som jag vet att vad som än händer så kommer hon finnas där. hon är liksom som min storasyster som kan göra allt för en. och och vet att jag gör vad som helst för henne.

- att fotografera. riktigt glad över att ha hittat något som gör mig riktigt glad. alla som känner mig vet att jag alltid springer runt med min mobil/kamera i högsta hugg och fotar exakt allt. varenda dag i skolan fotar jag något för att liksom det blir tillslut ett minne över något bra. de beskriver mer än tusen ord.

Kommentarer
Postat av: mimi

blir tårögd. våran underbara klass helt sjukt underbar kommer gråta som fan tänk att det bara är ett halvår kvar med den efter 10 år. helt sjukt. våran vänskap & allt asså bara älska! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0