you fight for me as I will fight for you. I do not want to be without you, my heart

ska erkänna allting nu och ja, jag är glad över att jag är vän med lovisa och steff igen för ja, dom är som dom är. helt awesome hehe. och jag vet att jag har snackat skit om dom, precis som att dom har snackat skit om mig. men ja, vänner bråkar men liksom en gång vänner, alltid vänner. så ni kan tycka vad ni vill om det men jag är faktiskt glad över att inte ha några "ovänner". - great. inget mer tjat om det nu då? :)


var på väla idag med isse, vi hittade lite smått och issa hittade sina favoritskor. haha, vi träffade johanna och tess så dom fick fråga en sån tjej vart dom kom ifrån för jag våga inte och issa kan ju knappt prata hehe. men jag köpte med mig exakt 5 saker. ett par leggins/jeans, en tröja, ett mobilhalsband/pengarhalsband, två halsband. Jätte nöjd faktiskt. Har även pratat med mamma, och snart så ska vi köpa mina efterlängtade skor och lite andra kläder från kappahl eftersom jag fastna för lite nu när vi var där. men ikväll ska jag va med lovisa, johanna, isse, steff och sen ville hannah och jonna också va med så why not? :) sen träffar vi nog mina älskade pågar ♥ men bilder på plaggen kommer later, puss

- hej jag gillar min mage, den är fet och gooooo

Kommentarer
Postat av: Steffi

Älskar dig världens bästa barndomsvän :-)<3

2010-08-29 @ 01:16:04
URL: http://stephaniebylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0