whenever you knock me down, i will not stay on the ground. i will fight until i stand and you cry

Ensamheten är ett trevligt ställe att besöka, men ett dåligt ställe att stanna på. / Josh Billings

jag och emmy hängde på hennes päron att åka till gymmet. emmy skulle då "träna" hahaha, det gick SKITBRA. såg en skit snygg kille som hälsade på mig. *UBERGLAD* sen slutade emmy att träna så vi ägna tiden att kolla på hur han kollade på mig haha, vi är rätt bäst. men nu ska vi klä på oss lite normala kläder och sen ska vi äta och sen ut med randoms, ikväll ska jag och emmy sova på stuttsimattan så det lär komma bildbomb , och ja, vi SKA göra det!
vi hörs senare snyggingar, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0