we are closer than we were before, but we will never be like them. they are too perfect


EN BILD SÄGER MER ÄN TUSEN ORD.
nu är jag hemma , trött som fan. en tredje plats blev det, glad ändån. fast inte lika kul att komma ut från planen med två skador. men jaja, fotboll är fotboll haha. imorgon ska jag antaligen iväg med mamma och pappa, lovade dom att hänga med till våra kompisars stuga och va där tills på onsdag, tror vi ska dit. snart kommer johanna hem och då ska jag va hos henne och hon hos mig varenda dag tills jag åker, vilket är nästa måndag. AWESOME!
längtar söööönder hihi fast hatar att åka ifrån min schnigel igen men jag kommer hem snabbt igen hihi.
nu ska jag kolla lite kläder (är desperat jag vet) kanske slänger in någon bild, puss så länge
nu har även basse åkt iväg, mindre mindre mindre kul :o

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag saknar dig överdrivet mycket sofiiiieeerschniiigeel........ )::::: Hehe, mmmhhhh varjedag, hihi :D längtar till onsdag, puss loveu<3<3<3

2010-08-09 @ 01:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0