the art of losing someone is never right. you can never prepare yourself for what will happen, how you will react, what direction to turn to. how big will your emotions run wild

någon fråga mig om jag skrev mina texter själva på min blogg, och ja det gör jag ibland. alla ser ju när det kommer från en låt eller från någon sida men vissa har jag kommit på själv när jag har känt något eller så. och ja, jag vet att dom inte är som julia håkanssons hahaha men jag är ju jag. och jag vet att det inte är speciellt kul när någon härmar en så ska inte ta från julias eller någon annans för den delen hehe. men ska bara säga det snabbt. snart kommer bilderna ! :D


Kommentarer
Postat av: Julia

hahah söt du är sofie ;o dina är as bra också!! <3<3

2010-08-12 @ 02:37:36
URL: http://juliaahakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0