nu har jag inget mer att säga för det är upp till dig att säga hur du vill ha det


ATT DÖ FÖR!
så snygg, riktigt riktigt jävla snygg rent ut sagt. kanske slänger mina gamla och köper denna istället, får se får se..

efter nästan halva dagen hade gått och jag har legat i min grannes pool och plaskat så drog jag med mamma och handla mat, vi fika också och jag fick lite extra frukter av en kille som jobbade där hihi, gott gott. när vi kom hem stack jag till träningen, ibörjan gick allt bra men jag var rätt seg. snackade mest med lussan om ja, allt som har hänt osv. ikväll ska jag kolla hif sen ut och snacka lite med en kompis sen hem igen, är alldeles för seg för att hitta på något. hehe, vi hörs senare dårå. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0