människor vill alltid ha något nytt, när dom har fått något så efter ett tag blir det gammalt. då är det nytt som gäller, man blir aldrig nöjd

är sjukt trött, ska nog gå och lägga mig i min säng snart med en film och sooova. & lite sms hihi. imorgon ska jag vara hemma och tagga inför första matchen på eskilscupen, jag är redan nu fett taggad men omg, vad vi ska kötta. hittarps ik f95 är bääääääst.
nu ska jag återgå till msn och musik, puss
men har föresten gjort en ny header, vad tycker ni om den?
gilla eller igga?

(klickbar)

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: tack så mycket :) jag får 900, sparar dock rätt flitigt till usaresan i höst nu. kram!

2010-08-05 @ 23:02:56
URL: http://blondita.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur gör du ett sånt hjärta till höger, skitfint! :)

2010-08-05 @ 23:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0