loving is like fighting, it's never perfect

godkväll!
duktigt av mig att skriva snällt till er va? :) kom typ nyss hem, har precis lagt mig i min sköna säng och snackar med elina och christoffer (töntar båda två, jag vet att ni läser min blogg hihi) men nu ska jag kolla vidare lite på kläder osv. åhh , dör så fina saker det är. oh, just det! jag ska visa mina nya inköp imorgon, hihi. så har ni något att längta efter. men jag har dock glömt vart jag har lagt mitt minneskort så får väll leta imorgon men ja..
imorgon ska jag upp tidigt, närmare bestämt halv nio. för klockan tio så ska jag dömma match och sen ska jag själv spela match, (lyckat!) men sen efter det så bloggar jag massa och visar bilder , hihi. men nu ska jag cheka bloggar och fortsätta snacka med töntarna , nää. puss på er!

gammal bild men har ju faktiskt bildbrist , eller lite iallafall hehe


Kommentarer
Postat av: eliiiiiiiina

hahah jag tönt! knappast ! :) <3

2010-08-29 @ 00:25:38
URL: http://eeelinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0