love can never break me down because I never let anyone close to as much as it knows my weaknesses


anna till vänster och jag till höger. <- www.annabeachgarden.blogg.se (hon har börjat blogga igen!!!)
stack upp till ip med pappa för att kolla dam lagets match , dom vann med 2-0. bra faktiskt. det var iskallt där uppe, men nu är jag hemma och nu ska jag krypa under täcket och sova. börjar 10 över 8 imorgon, seeegt!
vi ska typ ha en redovisning imorgon om sig själv? (weridooos men mhm..)
sen så börjar jag tänka att jag inte ska dela med mig så mycket av vad jag tycker och tänker för att vissa går runt och snackar om det sen fast dom vet inte ens vilka det handlar om så de gissar sig fram och det är helt fel. så funderar vidare på om jag ska skippa allt med mitt privatliv, får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0