let me go when i'm feeling down cuz if you don't, i will never go. no never go


jag idag, rätt dålig bild men kameran var helt fel inställd haha, ser väldigt blek ut där haha men jaja. en bild blev det iallafall. Vaknade kvart i åtta idag så hann inte blogga, hade visst slängt min mobil i väggen så allting hade flugit ut så det var anledning varför jag inte kom upp, det blev ju aldrig ett till alarm som det brukar haha. men har varit med alicia och anna hela dagen. vi har ätit kakor och kollat film, nu ska jag visst klä på mig outfits som alicia vill att jag ska ha på mig, kommer bilder tror jag, haha. vi hörs puss
bilderna från turkiet kommer under veckans gång för jag laddar över dom nu, toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0