jag känner ingen som kan vara så kär som du är

fick ett påstående att jag hade haft knut först innan jag tog fotot på mig med lockiga håret, och vad ska man svara på det? tro vad du vill. men jag har fått så lockigt hår, precis som min mamma och syster fick vid denna åldern. innan hade jag spikrakt hår, behövde aldrig platta det men nu kommer lockarna efter jag har duschat. så du som är anonym kan ju istället komma och se det själv :)

idag har jag varit med mamma & pappa på väla, vi fixade nya hemtelefoner och sen åt vi thai, riktigt gott. fast det slutade med att jag och mamma gick in på vero moda och där hitta jag lite saker som blir mitt imorgon, visar er då. men ikväll ska jag bara vara hemma för jag är sjukt trött, somna väldigt sent inatt tyvärr.. men nu ska jag slänga mig framför tvn och vänta på mat haha. vi hörs, puss

fisen & jag för ett tag sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0