I'd really like to take a chance but I am afraid of losing everything else, I do not want to be stuck at one thing but I do not want to be left alone. everything was so much easier when I was little

EN HEADER NU DÅ. HELT OKEJ? :)
är sjukt trött, ska gå och borsta tänderna sen lägga mig under täcket med lite filmer. ska inte kolla oc denna gången tror jag. vi hörs imorgon & godnatt på er, puss

har hittat en ny låt, en som hampedampe lyssna på och som jag störde mig sönder på men efter att ha lyssnat på den nu så är den faktiskt bra. den heter never say never men den klår ändån inte justin biebers never say never ♥


Kommentarer
Postat av: elin melander

sv: haha tack, själv är jag inte jätte nöjd med den. la inte ner tid på den, bara någon ynka minut, men det känns skönt att läsarna gillar den!:D

Haha, japp mitt hår är så i verkligheten, fast det ser mer slitet ut i real life, eftersom att det äär så färgat. tack, färgen har dock lite gröna slingor i sig i vissa ljus, men ska låta mitt hår vila nu! :)

2010-08-02 @ 23:13:13
URL: http://klaeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0