I want to be the only thing you can, the only thing on your mind, I want to be the person you miss every single day, every minute. yes, my love. I want to be your everything

hann inte blogga imorse för jag vakna lite senare än vad jag hade tänkt hehe, men nu tänker jag bjuda er på min outfit för idag, hihi. vid 6/7 så ska jag till väla med mammi sen hem och skypa med arvid. arvid och melker är nog dom roligaste personerna som finns på lektionerna, haha. skrattar hela tiden. men nu ska jag äta lite mat och vara lite social mot pappa tror jag hehe. puss

typ dagens outfit? :p
ett par jeans och min nya tröja :)


Kommentarer
Postat av: EMMY

älskar den bilden sofie!!! <3

2010-08-30 @ 19:39:09
URL: http://baraemmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0