happiness isn't about getting what you want all the time, it's about loving what you have

O-M-G. har kollat nu över några tidningar vad för kläder som kommer finnas nu till hösten. jag dör så fint det är.
är helt död på vad fint allting är, jag har redan planerat vad jag ska shoppa, jag ska försöka jobba extra hos ett par kompisar till mig så jag kan tjäna lite pengar så att jag har pengar till att köpa allting. ååh, jag dör så glad jag är. längtar lite till hösten nu, älskar hösten/vintern. speciellt när man går med snygga, varma kläder och vantar + mössa. så snyggt är det. höga stövlar, ååh. jag drömmer. jag ska beställa hem saker från x . ska inte säga butiken men det är saker som jag kan DÖ FÖR!
men nu måste jag sova, hihi. puss

Tumblr_l6m62whg4s1qbpwzeo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0