alla har ett privatliv' vissa delar med sig för mycket, vissa delar med sig för lite

Godmorgon. Sitter i soffan med min data och kollar tv. har även kollat in lite sidor för att köpa nya skor inför vintern, har hittat mina favoriter. dom är riktigt riktigt snygga, dom ska bli mina. ska spara så jag kan köpa dom, rätt najs! :)
nu när jag är i turkiet så ska jag mest kolla efter väskor/smycken/skor/en del småkläder om jag hittar något till vintern. iih, jag åker om 10 dagar, UNDERBART!
men nu ska jag kolla vidare i affärer, kanske kommer upp några plagg sen, vi får se. ha det bra, puss


Kommentarer
Postat av: emmy

nä okej, men jag har fått det nu.

2010-08-06 @ 12:15:12
URL: http://baraemmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0