I'll be there for you and you know it's true.

Inte bloggat om något kul på hur länge som helst. Vetefan varför jag bloggar ens för vem orkar läsa om mitt ointressanta liv? Att blogga är som att ge typ ut information om dig så folk snackar om dig. Äkta lol. Men ändå bloggar vi? varför? jo för vi vill så gärna ha folk som läser om oss, pratar om oss och egentligen finns det ingen annan anledning än att folk vill ha uppmärksamhet. och det är jag fan i mig trött på. INTE för att något dåligt har hänt i mitt liv, eller okej det har hänt massvis med skit men ändå. Jag är trött på att ge er information så ni kan snacka om mig och ändra allt till negativt. Typ "Här, tjejer. Varsegoda. Tolka nu detta på ert vis och snacka vidare om det, puss puss". Åker på läger på Tisdag. Längtar sönder för att få slippa min telefon, mina vänner, min vardag och allt som har med det att göra. WIE. I'm glad. Först ska jag bara göra en fet inlämning tills imorgon som jag inte börjat med än. Fuck life big time. Hejdå. Pussisis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0