Svar på kommentar

Postat av: Olivia
Hej! Jag går i nian och läser din blogg dagligen men jag vet du gick på Jensen innan Olympia. Hur tyckte du den skolan var? Var det bra lärare och så? Tacksam för svar! :) kram
Svar: Hej :) Jensen var ingen höjdare för mig, strikta tider och lärare som var mer engagerade i att skolan skulle vara som ett företag än en skola. Väldigt överdrivet och man fick inte göra något. Jag klarar inte av sånt själv men en av min närmsta vänner går fortfarande kvar där och hon tycker det är okej i guess. Jag är dock inget fan av skolan. Alldeles för "wnb" procivitas. :) Men det är bara vad jag tycker, andra älskar den säkert. Bara det att många av mina vänner som gått där har bytat nu i andra terminen haha. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0