If there's anything I could do to make your pain go away, I would do it because I do anything for you


Jag är stolt över dig min fina starka vän, du är otrolig!!


Ärligt talat så gick jag och elle mest runt och bölade över allting. Vi är båda panka, ledsna, besvikna och sura på allting. Bra kombo, men min dag var rätt mysig för vi gick och kollade på alla möjliga kläder, fikade på EH (samtidigt som vi snacka om killar "ovanligt") och sedan gick till Picce för att äntligen få elle att testa mina favvisar, lovar att det är hennes numera också. Chokladdoppade frukter? Vem älskar inte? Blev sedan en trip hem på bussen där vi båda la oss över sätet och satte på musik och somnade på varandra. Hon vet verkligen hur hon ska göra min dag en av de bästa. Snackade även en del om spexfotot som sker på Fredag, how nice att vi redan kommit på vad vi ska va och planerat riktigt mycket. Kommer bli super häftiga, jag och hon ♥
Nu blir the off the map, som jag och elle har väntat ikväll. cyaa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig min fina vän!

underbar på alla sätt och vis, du är verkligen bra att ha. hatar när du har rätt... !

hehe men ändå

2011-05-18 @ 22:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0