Angående Ljud och bild skolan

lois om He won't ever get enough, once he gets a little touch:
ja hade för mig att du skrev att du skulle söka till lbs ?? läs denna artikeln som var i hd
http://hd.se/helsingborg/2011/02/23/skolinspektionskritik-mot-ljud-och/

Svar: Japp, jag har läst och hört om det men jag och Alicia(en som också ska söka dit) har pratat med både elever och lärare samt rektorn och som du kanske vet eller inte så har de två program som nästan bara killar gå på och de är många utav dem som inte visar sig på lektionerna. Så varför ska lärarna bry sig? Jag tycker de bara är bra för man ska ta eget ansvar när man går på gymnasiet. Bara för att folk inte får godkänt betyder inte det att skolan är dålig, de är ju eleverna själva eftersom de inte pluggar? Så svårt är det inte att få godkänt i alla ämnen. Jag känner folk som går där och de pluggar väldigt lite men har ändå g-vg i betyg. Man får vad man gör det till. Kram

Kommentarer
Postat av: lois

ska du fortfarande söka dit trots detta? dem äter på vittra med mat från sorex, Sveriges mest sämsta matlagning. haha !

2011-03-23 @ 17:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0