We'll might be forever apart but never in my heart


Den mest störda, retarda, roligaste, högljudaste och dampigaste klassen i Holstas historia. Vi har satt våra spår på den skolan, de kan jag garantera. Går inte att förklara vad ni betyder för mig. Ni är allihopa GULDVÄRDA


I måndags hade vi fett chill i skolan, bara övade lite samt hade avslutningslunch med niorna på både laröd och holsta. På kvällen hade vi avslutningsmiddag nere på hamnplan med mat och tårar samt en hel del dansande och skrikande. För att göra kvällen minnesvärd sprang jag ner till bryggan och hoppade i med kläderna på. För att inte vara ensam om saken drog jag med mig Emma på köpet. En tjuga av David sitter aldrig fel. Sov sedan hos elle sista natten i nian, bölade lite och kollade oth.

Vid 8 på morgonen dagen därpå stack vi till Jonna för att fixa oss och så innan vi traska till skolan i klänning och högklackat. Hade världens dag framför oss och den avslutades snabbt. Gjorde vårt otroligt bra och roliga framträdande framför alla elever, lärare och föräldrar/familjer som vi verkligen klassade ut ALLA med. För jävla grymt att vårt uppträdande ägde ut allt. Gick sedan till skolan för bildspel och tårar. Satan i det vad jag grät, jag började redan gråta nere vid larödskola så det gick som de gick. Kramade om alla och grät. Gick sedan till Issa för fika med hennes underbara, helt seriöst världens bästa familj. Alltid så glada och fina. Somnade sedan i Issas säng framför oth (ovanligt..)

Kvällen har jag först spenderat med grillning på fria med klassen, riktigt mysigt och roligt. Dog av flabb när Victor och jag försökte gunga, eller rida på varandras ryggar. Tog sedan bussen till råå för att träffa Jesper och co. Hade riktigt bra och rolig kväll där som avslutades väldigt bra. Nu har jag kommit hem och ska nu slänga mig i sängen och sova framför någon bra film. Bra start på sommarlovet, eller vad säger ni? Just det, betygen.. Well, det blev som de blev när de inte blev som de skulle eller hur man nu säger det, hehe. Ciao people


Kommentarer
Postat av: idaa

vilka menar du när du säger jesper och "co" haha vilka är de andra? :)

2011-06-15 @ 13:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0