We're afraid that we care too much for fear that the other person doesn't care at all / Johanna Ek

Moment of truth: Jag hatar att ha förväntningar men ändå har jag dem hela tiden, och dem är alltid lika skyhöga. Plus att det blir aldrig som man har tänkt sig. Rätt surt ibland men annars helt oki. Love life anyway!!



Jag skulle gå och lägga mig tidigt.. Funka det? nej. Anledning? Teo. Mer än det behöver man inte säga.. Nu ska jag iallafall försöka krypa ner under täcket och kolla någon bra film. Imorgon tar jag min efterlängtade dusch och gör v mig lite för sleten har jag varit som bara den i Turkland. Godnatt, ciao!


Kommentarer
Postat av: Jull

Kul att du är hemma när jag letat efter dig .....

Btw rubriken kommer ju från one tree hill haha

2011-07-08 @ 16:45:01
URL: http://juliaahakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0