To hear me say that I like someone is just as unusual to see me in makeup - This never happens


Min gose och jag på festivalen, glada men blöta!
James Blunt, Festis och Godis gör min natt lite gosigare. Iallafall gosigare än att försöka mysa med min kattunge för hon bara bits och rivs. Jag har bara kollat HIF - IFK Göteborg hela dagen eftersom jag inte vakna förrän 3 och vid fyra åt jag frukost så har inte gjort mycket mer men vid åtta kom Elina och då cykla vi och köpte godis (Elina köpte för 100 kr typ.. utan krydd haha!!) sen begav vi oss + Agnes ner mot hamnplan för bad och solnedgång. Nu ska jag ladda ner Bridget Jones Dagbok och försöka somna. Imorgon ringer Elina vid 10 för vi ska till stan innan 11 har vi bestämt. Kvällen spenderas med Agnes, vad vi hittar på är oklart dock. Gillar ni min nya design? Kan ni inte se den så klicka F5. Puss & Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0