Sofie Smith och sin gudomliga personlighet


Ni kanske är nya på min blogg och typ tänker "wtf, varför inte dessa seriösa bilder som det är på alla andra bloggar?" så är det endast för att ni inte känner mig. Jag har grymt självförtroende men hatar mitt utseende. Jag älskar att fjanta runder, speciellt på foton och så. Kan typ aldrig vara seriös, suger på det rakt av. Det finns inget roligare än att tjafsa med människor eller typ jävlas med dem, speciellt sånna som tar allt seriöst. Jag har en familj som är lite speciell, de tycker alla jag är störd och ja, jag är väl lite störd. Jag skiter i mina problem och i allt som har med seriöst att göra. Fattar ni hur oseriös jag är nu då? Jag har lätt världens finaste vänner och jag blir jätte lätt avundsjuk, speciellt på människor som har det perfekta livet. Har typ tankar om hur jag ska förstöra för dem. Jag gillar inte rikemans barn, emos, fjortisar eller egotrippade människor. Jag älskar fotboll och jag hatar killar som tror att dem är snyggare än vad dem är. Jag älskar att träffa nya människor, festa och leva livet utan några regler. Jag hatar folk som säger åt mig vad jag ska göra, föräldrar och tider som man ska hålla. Jag gillar inte människor som tror att dem är bättre än alla andra eller folk som är snobbiga men ändå vill jag gå på ProCivitas, Bra val va? Mitt enda motto för mitt liv är "Man lever bara en gång" och det kommer jag alltid att följa. Jag älskar skitsnack, speciellt sånt när man får höra om sig själv. Typ "Det sägs att du var totalt kär i han.." och sen så kan man inget annat än att skratta när man tänker tillbaka och bara "hm.. var det inte då jag bara skojade runder och försökte se om han var så enkel som alla sa..". Jag har gjort massa skit i mitt liv, både bra och dåliga saker. Kommer säkerligen få tillbaka för det någon dag men just nu, så älskar jag mitt liv. Jag är en sådan person som inte klarar av att byta bild på mobilen om det var den bilden jag hade när mitt liv var bra. Jag måste slå mig själv 3 gånger när jag går på en A-brunn. Annars tror jag att jag får otur. Jag är just nu i Turkiet och ja, ni får väl läsa i min blogg om ni vill veta mer, jag är världens mest störda person men jag gör det med stil, CIAO

Kommentarer
Postat av: karro

kom du in på procivitas? om inte vart ska du då gå?

2011-07-06 @ 15:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0