Svar på frågorna

OLIVIA:
Var det något mellan dig och Erik?
Vet faktiskt inte, tror inte det var något speciellt.
Vad har hänt med Issa Ö?
Inget? haha, nej men hon har varit med Lovisa några dagar och jag med andra.
Känner du sofia olsson?
Haha, ja får jag väl säga nu? spenderade typ halva nyår med henne
Vilket gymnasium ska du gå på?
Det står mellan Procivitas och Olympia
Väljer du efter vänner eller?
Både ja och nej. Vill ju gärna gå med någon av dem jag känner väldigt bra

ANONYM:
Vem är din bästa kill kompis?
Jag får nog säga Robin Svensson på den, för att han snackar jag med ungefär varje dag och vi ses ibland och jag kan berätta allt för han. Han finns där
Du sa att du skulle satsa elr inte på en kille i en video. Ska du det eller inte?
Haha, nej jag tror inte jag ska det. Jag vet inte vad jag känner eller tycker just nu, så får berätta senare men det lutar åt vänner enligt mig och han.
Vem är mest awesome i hela världen?
Jag, helt klart

MIMI:
Vilka är dina favoritstrumpor?
Haha, det är lätt elinas.
Vad tycker du exakt om mig?
Jag tycker du är en helt otroligt bra vän och jag kan verkligen va mig själv med dig, du är en av de äldsta vännerna jag har och jag är glad att jag har dig som en av mina bästa vänner. Du är otroligt rolig och cpstörd som person.
Vilket tandkräms smak är godast?
ehm.. den med blått paket typ
Vad tycker du om min blogg?
haha, älskar den för den har så många fina och vackra bilder/videos på mig
Tycker du chippen och nisse är tjocka? 
haha, ja det tycker jag

S:
Brukar du ha fördomar om folk? :D
Ja, det har jag men de kan förändras snabbt, beror på hur man beter sig

SOPHIA I STHLM:
Undrar också som ngn mer vilken linje du ska/vill gå på och vad har du för betyg? :-D
Jag vill troligen gå på samhälle, kanske någon inriktning på det men framför allt sp som modersgrejs. Jag har vg/mvg i alla ämnen. Vill inte verka stöddig och jag vet faktiskt inte hur jag kan ha de betygen för jag är asjobbig i skolan med mimi och dem haha.

FRIDA O:
Saknar du hampus? ångrar du det du gjorde mot han?
Ja, jag saknar han riktigt mycket för jag mådde riktigt bra runt han och han var precis som jag, inte sån seriös i alla lägen. Ja, det ångrar jag varje dag tyvärr..
Vill du bli nära vän med Emmy igen, så som du var innan?
Ja det vill jag verkligen. Hon betyder väldigt mycket för mig.
Är du ovän med Louise fortfarande? Är det pga. Lovisa ni blev ovänner?
Ja, det är jag. Jag tror det, hon blev typ sur för att jag godtog lovisas ursäkt. men som sagt, jag pallar inte ha ovänner. Vill hon bli vän igen så är jag blara glad för hon är väldigt rolig att umgås med.
Har du många vänner du kan lita på?
Ja det har jag faktiskt. Innan hade jag inte det men många av mina vänner har mognat och det har jag med så nu kan vi lita på varandra bättre.
Hur vill du en kille ska vara?
oj, det är jätte svårt att svara på. Någon som gör mig glad

BEN:
Vilken är din absolut favoritfilm?
Alla Ice Age filmerna men även The Benchwarmers
Klänning eller Tunika?
Tunika, lätt.
Halloween eller påsk?
Haha, Halloween
Läsk eller vatten?
Läsk
Puss eller hångel?
Puss tror jag det får bli

NATHA:
Favoritbloggar?
Ja, det är nog dem som står i min sån lista, sen din och evelina lundbergs.
Hur skulle du beskriva din stil?:)
Blandat, jag har ALLT i min garderob. Mest av allt älskar jag tjocktröjor men efter att ha läst din blogg så har jag hittat något som jag också tycker om väldigt mycket så försöker blanda.

SANDRA:
Tycker du om någon just nu?
Njaa, nej tror inte det 
Vem har den snyggaste klädstilen i helsingborg (bland killlar)?
Får nog säga Sebastian Johansson men även Oscar

FRIDA:
hur skulle du beskriva din stil?
Blandat, står längre svar ovanför
Vilka är dina närmsta vänner?
Det är framför allt Issa, Johanna, Mimi, Elin och Elina men Emmy har jag kommit närmre nu.
Längsta förhållandet?
Haha, typ 3 månader
Din första riktiga kärlek?
Hampus Larsson.

ELIN:
Var nyår 2010 den bästa nyår du haft?
Haha, ja det var det nog för det är typ den enda som blev rätt lyckad
Dem du va med, är det dem bästa i världen?
Ja, alla utom du elin HAHAHA 
Hur känner du dig nu?
Blandat, både glad och ledsen
Vad har du ätit idag?

Pizza och godis
Vad är jag?
Efterbliven men skit snygg, du är ju lik mig så
Vem är mest awesome, du eller jag?

jag elin, bara jag
Har du en hemlighet som bara du vet?

Nej, en hemlighet och den vet bara du och jag
Vem är den största idioten i hela världen?

just nu, your ex.

AXEL:
Vilka killar har du vatt på g med?
Hampus och Två stycken Alexander (detta året)


Kommentarer
Postat av: mimi

aww fifffi loveuu <3

Postat av: Axel

var du inte på g med någon hugo från höganäs?

nån från viken hade sagt det..

2011-01-03 @ 19:57:41
Postat av: Axel

Va du inte på g med han hugo från höganäs?

någon från viken sa det

2011-01-03 @ 19:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0