Angående mitt gymnasieval

Anonym om And i'm dying to know, is it killing you like it's killing me?:
hur ser ditt gymnasival ut, kan du inte skriva 1, 2 och 3 val :D
Svar: Jag har inte sökt ännu, jag har gjort allting men inte skickat iväg det. Jag ska söka till:
1. ProCivitas - Ekonomi
2. Ljud och Bild Skolan - Reklam och kommunikation
3. Olympia - Samhälle Media

Jag har börjat tvivla mer och mer på procivitas för jag tycker inte den är så jätte bra som den var föreut. Jag gillar olympia, att det är en stor skola med många elever. Jag gillar det men jag gillar LBS också. Så i slutändan står det mellan dessa tre skolorna. Vet ju dock inte ens vart jag kommer in haha. Hoppas det är ett bra svar? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

menar du att du inte är säker på procivitas ?? välj den typ i andra då :D

2011-02-27 @ 02:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0