Skin, skin som den sol du e. Låt hela världen se ditt vackra leende. Jag säger lys, lys som den stjärna du e

Efter jobbet igår stack jag direkt till Agnes där alla tjejer hade samlats för att överraska Emma en sista gång. Jag har inte gråtit på länge men när man insåg att hon skulle flytta, hon skulle inte bo kvar där hon alltid bott så kom tårarna hos oss allihopa. Vår Emma, vår lilla ängel. Ha det kul i gymnasiet nu och va dig själv i alla lägen. Börja nu skolan på Onsdag med ditt fina leende så kommer allt bli bra. Glöm inte att ha självförtroende nu gose för du är snäll, fantastisk, otrolig, omtänksam, snygg, vacker, underbar och en helt otroligt bra vän. Vi finns kvar här, glöm oss inte. Jag älskar dig & kommer sakna dig så himla mycket. Önskar all lycka till flytten och gymnasiet! ♥ 


Vänner är som änglar som hjälper oss att flyga när våra vingar glömt hur man gör.
Vår fina Emma, vi kommer hjälpa dig att flyga om du någonsin glömmer hur man gör


Kommentarer
Postat av: Emma

aw så fint skrivet sofie. kommer sakna dig massor, men vi ses ju somsagt i helgerna!!



Love you.

2011-08-09 @ 20:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0