vi låtsas att det kommer vara föralltid, att man inte klarar sig utan personen men allting kommer ta slut, allt kommer att dö ut. och du kommer förstå att du klarar dig

HALLÅ. inte bloggat något vidare bra idag, fy på mig. har varit i stan och degat med klassen, hade alicia och issa i min grupp så hade kul ändå, åt på älskade mc. sen drog jag vidare hem till issa där vi kollade tv, åt lite och snackade en del. sen träning, kollade hela träningen. ville så gärna spela men får vänta tills imorgon om min fot är okej, hoppas hoppas. nu ska jag göra lite matte, engelska så jag ligger lite bra till haha. vi hörs, puss
vet någon vart man kan hitta uggs eller liknande? på hemsidor, i verkligheten? var som helst!
TELL ME THEN , THANKS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0