life's what you make it

nu är jag klar, rätt nöjd men fick ont i min fot igen så blev inte det bästa men skitsamma hehe. nu ska jag tillbaka till skolan men innandess så vill jag tacka för alla kommentarer som jag har fått, och jag vill även tacka en person som kommenterade om min bh-storlek, och det roliga är att jag redan vet vem du är så det spelade ingen roll om du kommenterade anonymt, sööötnos. men sen kan du ju alltid komma hem till mig och kolla på mina bh:ar. skulle varit "awesome". älskar när folk kommenterar anonyma och sen så vet man vem dom är ändå. aw, fint av dig. nu ska jag tillbaka, puss

puss på dig , speciellt på anonymisen hihih <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0