there will come a time when you fall in love, just let it be and be free

fy läxor för att ni kommer och förstör min kväll. skulle egentligen till väla, det är ju liksom sån vip kväll men lilla fiffi får sitta hemma och plugga istället för lärarna på vår skola har ingen respekt över att vi har ett liv. oj vad jag tycker om min skola, mjo.. egentligen hade jag lätt kunnat sluta nian nu, börja gymnasiet och bara HEJDÅ HOLSTA. visst, jag skulle saknat klassen men liksom den skolan suger.

iallafall så har jag gjort klart matten som ska vara klar tills imorgon. klapp på axeln? DONE! har no prov imorgon, kan inte ett dugg. en mindre klapp på axeln. MEN IMORGON ÄR DET FREDAAAAAAAAAAAAAAAAAAG. HÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLIGA FREEEDAAAAAAAG. men på måndag ska jag till skolan 8:00 för att min underbara lärare har mejlat min pappa om att jag har kommit försent men vad hade de förväntat sig av mig? kommer jag någonsin i tid? nu ska jag sova hehe. typ iallafall, bara spela lite spel sen sova. puss godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0