i min fantasi

Frida om Wish I could spin my world into reverse just to have you back again:
är du kär? För du skriver olika texter om troligen en kille men aldrig något namn. Har du någon på gång?

svar: well, kär? det har jag nog varit en gång i mitt liv och det var när jag var liten , i otto. haha men kär är jag väll inte, men jag tycker om en kille väldigt mycket. och jag kan inte liksom säga något namn när jag inte kan själv sätta fingret på om det är seriöst eller om det ens kommer fungera men jag skriver texter om vad jag känner just då, men ibland när jag har brist på allt så blir det bara någon låt text osv. ni ser ju själva? stor del så skriver jag små grejer själv och visst, jag kan lova er. dom låter inte bra men jag är jag. inte speciellt bra på allt hehe. eller okej det är jag men ändå (h) TILL ÄMNET: Jag kan inte säga namn på honom, men om jag någonsin lägger upp en bild på honom så kommer ni se hur söt han är hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0