En bra dag


Idag var det en bra dag. Inte ofta jag har en bra dag, tänkte inte så mycket på vad som har hänt. Väldigt skönt och jag fick för en gång skull tre timmar för mig själv uppslukad i en bok, precis som förr. Inte ofta jag hinner läsa mina favorit böcker men jag har fortfarande dem nära till hands när jag behöver dem. Idag läste jag ut "Expert på att rodna". åh den är så himla bra, handlar om en grym tjej som står på sig och har en jäkla attityd. Som jag på ett ungefär, känner igen mig så sjukt mycket i henne. Mer än vanligt, kan bero på att det som händer i boken har nyligen hänt mig..? Nu ska jag plugga vidare och vid 10 ikväll lägga mig i sängs och läsa vidare på Zlatan boken. Imorgon ska jag upp vid nio och plugga vidare.

"I just can't turn around and say goodbye now"

Kommentarer
Postat av: Majsan S

Åh, din bruna tröja från Hunky Dory du visade outfit på i lördags är bara sååå fin! Har tänkt att beställa den från nätet men vet inte hur den är i storleken. Får man fråga vilken storlek du har i din?

PS. Du har grym klädstil! :)

2012-01-17 @ 21:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0