Don't waste Friday nights with people you hate


Precis vaknat och David är påväg hemåt. Båda somnade med kläderna på igår och filmen rullandes. Såg två fett bra filmer som jag dock inte kommer på namnet på men men. Ska göra v mig osv. Ska kanske träffa Christian idag, men vet inte hur det blir. Får se när han har vaknat och se hur bakis han är haha. Nu ska jag städa, duscha och göra v mig. Sen fixa med min läxa som jag skulle gjort klar allt för länge sen. (<-- dåligt av mig) och nej kära ni, David är en av mina närmsta killkompisar som jag känt sen trean och är även min klasskompis så det är verkligen INTE något mellan oss haha. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

säker att det inte är något mellan er? har för mig att jag sett er ha det lite 'skoj' på en fest i helgen

2012-02-13 @ 02:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0