----

Jag skriver bara detta en gång för jag är så trött på er allihop. Har ni något att diskutera med mig så vet ni vem jag är och det är bara att söka upp mig. Sluta kommentera flera kommentarer med olika namn fast med samma ip-adress, våga stå för din jäkla fråga, påstående eller åsikt. Blanda er inte om jag kommenterar tusen instagram bilder för om ni säger att jag inte har något liv, vafan har ni för liv som håller koll på mig? och vafan snackar ni om att ta fucking rester från Lovisa? Det kallas inte rester, för de är personer så väx upp och fokusera på ditt egna liv istället för på mitt, Lovisas eller någon annans. Så trötta på er hela högen, det är NI som inte har något liv som lägger ner all er vakna tid på mig och hålla koll på vad jag gör. Sköt du ditt så sköter jag mitt och jag kommer inte blogga här mer, eller blogga överhuvudtaget för jag har tröttnat på det och det har inget med er att göra för det är inte jag som stalkar er. Det är ni som stalkar mig.
Tack på förhand! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0