LOOL

Arhaigkoadjaiudjwo. Kan nog inte bli mer arg än vad jag blivit idag. Folk skriver, säger och kommenterar saker om 96or precis som de är SÅ mycket yngre. Haha, äkta fail så står jag där och bara "Jag är 96a..?" De bara "oj men jag ser inte dig som en" man bara nä kanske inte men jag är fortfarande en och jag umgås med både 95or och 96or och jag om någon kan säga att det inte är någon skillnad alls. Inte ett jävla dugg, bara att vissa uppnosiga 95or som tror för mycket. LOL. De roliga är att det är nästan bara 95or som säger något, man bara du är fail för du är inte ens ett år äldre än vissa så shut the fuck up =)


Kommentarer
Postat av: Felle långben

Haha king du är Sofie, men samtidigt, vad förväntar vi oss egentligen ifrån miss perfect?? Som är så mycket bättre än alla andra inklusiv oss 96or :)

2012-03-08 @ 21:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0