What doesn't kill you makes a fighter


Så länge sen, känns som en evighet sen det var du och jag
Haft förövrigt ett väldigt bra snack med Alice över facebook. Hon förstår mig verkligen, skönt att ha någon som gått igenom samma saker och verkligen fattar alla ord jag skriver. Lite glad över att det är spanska imorgon, första gången jag är positiv till det? wow.

Note: Jag är så trött på människor som klagar på andra. Säger inte att jag är oskyldig men att kalla andra människor äckliga för deras beteende är bara ett bevis på att du är likadan. Vem bryr sig om hur folk beter sig? Du gör säkerligen exakt likadant fast mot andra människor. Väx upp och sluta klaga på alla andra bara för du är egentligen trött på dig själv. Ingen är perfekt så varför klaga när folk försöker bara hitta sig själva, precis som du försöker göra? Man gör misstag, man lär sig av dem. Det betyder inte att man är en dålig människa för det.

Kommentarer
Postat av: alleballe

<3<3

2012-01-19 @ 13:25:02
URL: http://alicemazing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0