Svar till kommentarer

Anonym om Sometimes when people grow up, they grow apart:
Var har du köpt den tröjan? :D
Svar: Jag har köpt den på Gina Tricot i höstas. Fixade till mig den sista i Helsingborg (wiho)

Henna om Långt hår på mindre än ett år!!:
Hur sparade du till långt hår? TIPS?!
Svar: Haha, jag är den sista du ska fråga om tips för jag tycker det är onödigt att försöka kämpa med långt hår medans dem förstör det med att platta, locka osv. Jag låter bara mitt va, jag har det oftast i knut eller fläta. Plattar det väldigt sällan, jag använder mig av vanligt schampoo och balsam och använder aldrig någon hårinpackning eller så. Klipper mig aldrig men ändå så är mitt hår så himla bra faktiskt. Förlåt för dåligt svar men ja, haha :)

Majsan S om En bra dag:
Åh, din bruna tröja från Hunky Dory du visade outfit på i lördags är bara sååå fin! Har tänkt att beställa den från nätet men vet inte hur den är i storleken. Får man fråga vilken storlek du har i din? PS. Du har grym klädstil! :)
Svar: Åh min älskade tröja. Den är såå älskvärd haha. Jag har min i storlek xs eller s. Kommer inte ihåg just nu men den sitter perfekt. Så är du som jag så beställ xs. Är du större så ta s. Du kommer inte bli missnöjd, den är så skön och gosig. Tack så hemskt mycket, blir jätte glad! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0